wtorek, 14 czerwca 2011

Czerwcowe wyzwanie Our Vintage Affair

Witam !
W pierwszej kolejności bardzo dziękuję za wszystkie życzenia urodzinowe !!!

Zapraszam do czerwcowego wyzwania kartkowego na blogu Our Vintage Affair.


Mamy dla Was mapkę, a dodatkowymi wytycznym jest przygotowanie tła kartki z użyciem przynajmniej 2 stempli.


Moja kartka jest zrobiona na bazie papierów PRIMA Annalee.
Stemple do ozdobienia tła i kwiatek to również PRIMA, metalowa ramka od Tima Holtza oraz stempel Kaisercraft. Motylek to szablon Marianne Design.



Pozdrawiam
Annar

15 komentarzy:

Unknown pisze...

Prześliczna karteczka.
Ale ze mnie gapa. Miałam złożyć Ci życzenia na Polkach ale jakoś się zakręciłam i w końcu zapomniałam. Spóźnione, ale szczere życzenia. Zdrówka i spełnienia wszystkich marzeń.
Pozdrawiam

Caro-ART pisze...

Przepiękne kolory i super mapka ;)
Pozdrawiam Karolina

angel pisze...

Czarodziejska, jak zawsze:)

Mam pytanie, czy zamiast stempli w tle mogą być rysunki własne?

Gosik pisze...

cudna mapka i sliczna kartka :)

Unknown pisze...

oczywiście, że możesz użyć swoich rysunków ;)

Nowalinka pisze...

Ale kolory, świetna kartka :)

Scraperka pisze...

ojojoj ale śliczna jest!:)

Ludkasz pisze...

Och, piękna jest!!

jolanta.m pisze...

sliczna kartka!niesamowity klimat maja Twoje prace.
najlepsze zyczenia!spelnienia marzen!
pozdrawiam:)

Matilde pisze...

Piękna! Taka trochę barokowa :) Naprawdę niezwykła!

Bimart´s ateliê pisze...

Parabéns pela criação maravilhosa!

kamarek pisze...

Taka niespotykana.

Karmeleiro pisze...

o rany jaka cudna!! kolory i kompozycja - cuuuudoooo!! szkoda, ze nie mogę kliknąć tu: "dodaj do ulubionych" ;)

kobens pisze...

Ale śliczna!!!

maj. pisze...

Cuuuudna!!!!!!!