środa, 15 czerwca 2011

Owady królują !

Witam ;)))

Dziś będą owady, które chyba nie tylko podbiły moje serce !
Zapraszamy do wyzwania ATC z owadem, które przygotowała Nordstjerna na blogu Craft Artwork !
Jest też niespodzianka !


Pozwolę sobie też zgłosić mojego owada do wyzwania Take a Word Challenge #33 - Insects

Kolejny mój  ateciak jest z motylem i powstał na wyzwanie Ankan na Portalu Polki Scrapują
Temat to: ATECIAK Z WŁASNYM TŁEM
Czyli używamy wszelkich medii, jakie tylko posiadamy ;)

Poszły w ruch Distressy, pudry do embosingu, UTEE, i inne media...

Na koniec chciałabym Wam przybliżyć wyzwanie jakie rzuciły CraftyPantki
Projekt MOTYL ...
Muzeum Holocaustu w Houston organizuje zbiórkę ręcznie wykonanych motyli, z których powstanie wielka wystawa. Plan jest ambitny - zebranie 1 500 000 ręcznie wykonanych motyli. Ma to odpowiadać liczbie dzieci, jakie zginęły w Holocauście.
Motyle nie mogą mierzyć więcej niż 8 na 10 cali (czyli 20,32x25,4 cm)...
Więcej na blogu ...

Pozdrawiam ciepło
Annar

8 komentarzy:

Gosik pisze...

piekny^^

Caro-ART pisze...

Piękne a to tło pod motylem cudne ;)
Może jakiś kursik zrobisz cio?

Guriana pisze...

twoje ATC jak zwykle mistrzowskie!!:))

Willy pisze...

Wonderful ATCs!

gaja pisze...

Ateciak niesamowity, szczegółowo wpatrzyłam się w tło i chylę czoło :)
Natomiast owad, ładny, kolorowy, w ślicznej oprawie, brrr ;)

Effie pisze...

That's one scarey bug!... fabulous piece...love the butterfly too!

Ula H. pisze...

Bardzo fajne wyzwanie - uwolnić owady! Twoje prace piękne. Widać, że nie obce Ci wszelkie techniki.Pozdrawiam :)))

Ineke Original pisze...

Wonderful! Well done!