sobota, 10 września 2011

Romantyczny styl Shabby ....

Witam ;))))

Dziękuję ślicznie za wszystkie miłe komentarze pod ostatnim postem :)))
Tym razem pokażę Wam dwie romantyczne prace w stylu Shabby Chic

Pierwsza powstała dzięki sklepowi Craft4You, który przysłał mi spory zapas papierków Melissa Frances, za którymi szaleję ... Przygotowałam różaną karteczkę z modnym shadowbox ;)  Nie pierwszą i nie ostatnią ...


Tym razem mój shadowbox jest na pierwszej stronie, a nie w środku jak zazwyczaj :)
A co jest w okienku ? Oczywiście romantyczna kompozycja...
Między innymi stary zegarek, koronki, róża Prima Marketing z kolekcji Trellis oraz dodatki od Melissy: perełki, kwiatki oraz gipsowa dziurka od klucza. Różowe papierki to : Kitschy Kitchen: Aunt Bea oraz 5th Avenue: Pearl. Szczegóły na blogu C4Y




Karteczkę zgłaszam na wyzwanie The Shabby Tea Room - Week#78 'Pink Wedded Bliss'
--------------------------------------------------------------------------------------------
Druga praca to scrap, który powstał z mapki Pages In Time- Thursday Sketch
Co czwartek  pojawia się nowa mapka  !!! Szczegóły tutaj


I szczegóły:



 Pozdrawiam
Annar

25 komentarzy:

Gosik pisze...

piekne prace, kartka jest rewelacyjna!

Caro-ART pisze...

Wspaniałe prace a kartka rewelacyjna :) Pozdrawiam

Kasia Krzymińska pisze...

Zakochałam się szczególnie w pierwszej pracy. Jest fantastyczna, świetne kolory, uroczo dopasowane elementy. Widać Twoją zdolną rękę na obu pracach :)

Matilde pisze...

Kochana, obie prace są przecudnej urody! Podziwiam każdy szczegół!

Art_Dorota pisze...

cudowne prace, romantyzm aż kapie szczególnie z tej pierwszej, przepiękne kwiaty, całość super dopracowana

Karmeleiro pisze...

uwielbiam awatar Czekoczyny, bo mina panienki na nim dokładnie odzwierciedla mój zachwyt nad Twoją shadowboxową kartką!!

Anonimowy pisze...

Shadowbox powalający a królowa -róża w środku- rzuciła mnie na kolana- jak przed królową wypada to czynić...Sylwia-eR

KOLOROWY ptak pisze...

WOW! przepiękne prace! tyle cudownych detali, maksymalnie dopieszczonych :) uwielbiam styl shabby w Twoim wykonaniu!

Ludkasz pisze...

Twoje prace nieustannie mnie zachwycają:)

Debbie pisze...

Oh my gosh ... STUNNING! Both the shadowbox and the layout!! So many gorgeous blooms -- love it!! Thanks for sharing these amazing creations with us in the Tea Room :)

Zuza pisze...

uwielbiam ten styl :)

silence pisze...

Różane klimaty wychodzą Ci fantastyczne. jestem zauroczona pudelkiem - cudne!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Przecudny skrap i jeszcze cudniejsza kartka!! Uwielbiam te wszystkie róże i delikatne kolorki :)

Ewik pisze...

Jeny! twoje prace są CUDOWNE!:)

Rydia pisze...

Obie pracę są cudownej urody,ale pierwsza mnie totalnie zauroczyła i nie mogę oderwać on niej oczu!

anias pisze...

Piękne!!!Kartka powalająca!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Shadowbox jest boskie!!!
Kolory i kompozycja... miód :D
Piękny scrap!!!
:*

Zielonooka pisze...

przepiękne prace, najbardziej zachwyciła mnie kartka, mogłabym na nią patrzeć bez końca:)

gurka_krolowa pisze...

Zdolniacho Ty !! posikam się z wrażenia, kartka jest tak fantastyczna :D
Bosko :*

inka pisze...

muszę też wyrazić swoj zachwyt -bo się uduszę ;)) co za cuda tworzysz!

Joanna Oborska pisze...

Karteczka jest niesamowita! Czegoś podobnego jeszcze nie widziałam!

Tusia Lech pisze...

wow!!!!! przeboski shadowbox!!! Jestem zakochana!

Boei pisze...

Cudne!!!!!!!!!!!

Witchcrafted Life pisze...

This sublimely lovely creation is really in a league all its own. Amazing, inspiring, deeply gorgeous work, dear Annar!!!


Big hugs!
Jessica

Nata pisze...

super!!!!!!!!!