sobota, 18 lutego 2012

Kartka z wisienkami

Witam,

Dziś wykorzystałam skrawki papierów, które tonami leżą mi na biurku. Zawsze je zostawiam ;)
Przypomniało mi się, że dawno nic nie robiłam na wyzwanie The Shabby Tea Room.
Ostatnie wyzwanie #101 to 'Hi Ho Cherry O'
No i zrobiłam kartkę z guzikowymi wisienkami ...


W ruch poszły skrawki papierów od Melissy Frances, My Mind's My i Graphic45. Do tego wykrojnik Spellbinders Eyelet Circles, koronka, guziki, kwiatek, trochę brokatu, białej farby i perełek ;)

Pozdrawiam
Annar

19 komentarzy:

coco.nut pisze...

śliczna!!! i do tego w kropeczki :)

Lipiec pisze...

Cudeńko:)

Ludkasz pisze...

świetna:)

Małgooś pisze...

Piękna!

Mia pisze...

Bardzo mi się podoba ! Na jej widok od razu zamarzyłam o czymś słodkim !

Ala M. pisze...

bardzo apetyczna kartka :)

Anja pisze...

Oj! Jaka świetna! Nie, no zatkało mnie! I LIKE IT!!!

Matilde pisze...

Przecudna!

anias pisze...

Patrząc na twoją kartkę zapominam o tym , co jest za oknem, Ja chcę wiosny...lata!
Kartka piękna!

OriBella pisze...

Wisienki są kapitalne!!!:)

Agnieszka - ABOKU pisze...

Podziwiam sobie, jest śliczna.

Heather pisze...

Visiting via the Shabby Tea Room..your card has the best vintage shabby feel! It is just gorgeous! I love the detail of glitter outlining your buttons! Fabulous!!

jolutka123 pisze...

Ależ te wisienki pomysłowo wykonałaś!
Cudna karteczka, pełna kolorów!pozdrawiam:))

Bligu pisze...

Piękna kartka! Gratuluję wyróżnienia!

Marija Shibanova pisze...

чудесная открыточка!!!

Bea pisze...

ale piękna

Gosia pisze...

Super! Wisienki są śliczne!

Tusia Lech pisze...

Aleeee fajne wisienki :):)

Guriana pisze...

ta wisienka jest cuudna!!:))